Thursday, April 30, 2020

Kušnja revnosti






Predano činim što mi nalaže,
što preporučuje u životnom tijeku;
revno Ga nastojim slijediti.
Mnogi su plodovi sveg što mi kaže,
nema im kraja u mome vijeku,
misli se moje žele urediti.

Ne misli da nemam noćne more
sred bijela dana ili u suton,
da nemam one sate tjeskobe
kad mi se srce i duša bore
s onim što nema ni sliku, ni ton,
sa stvarima koje me nekad zarobe.

Kod mene postoji prašina, pustoš,
i sreća i tuga, i kušnji je čas
beskrajan kao snažno trpljenje,
i kao želatina življenje gusto
koje obećava željan mi spas,
i kao grašak raste moje strpljenje.

Ali, već znam što ono znači
kada me izjeda težnja revna
i kada drhtim poput lista
koji se uvijek za trnje zakvači
ako je molitva svakodnevna
za život moj, za mojega Krista.
30.04.2020. 19:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts