Thursday, April 2, 2020

Plitka luka





Prestale su noćne more, muke,
sad ih nosim uvijek i po svuda
jer ih pamtim kao plitke luke,
jer su poput krađe ili bluda.

To je kušnja, ono kada nisi tu,
ono kad se sve strovali
kao loša izvedba na podiju
što su ga termiti izrovali.

Kakve bi to kušnje bile
kad se pamtit' ne bi znale?
Kakva korist od te vile
koju sve su druge zakopale?

Sad je izišla na svjetlo, guja
kakva nije viđala se već odavno
da šepuri se i brdima leluja
pa da se ogluši i na Ime slavno.

Vazda neko dobro od svakoga zla,
povratak je Tebi, Bože, lijep,
sladak je k'o prva ljubav sva,
kao kad progleda tko je slijep.

Duše Sveti, u srce mi dođi
da me čuvaš bilo gdje i bilo kada,
čak i kad ti vila rekne „Prođi”,
čak i kad je napuštena svaka nada.

Zbog Tebe me nitko sad, moj Bože,
ne može odvući predaleko;
za Te, Kriste, moja ljubav cvasti može
da mi teče opet med i mlijeko.
02.04.2020. 05:08



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts