Saturday, April 11, 2020

Pad zloduha






Posred svih dolina suza
skupit će se malo stado
u jednosti, u tvome naručju
koje oslobađa smrtnih uza,
koje svakog prima rado.
U tom kršćanskome stručju


naći ćeš i moje cvijeće,
nadam ti se, Majko blaga.
Nosit ćeš me kao sina
koji gori za te poput svijeće
na kamenu Groba prazna, draga
gdje je Isus uzašao put visina.


Tamo ja ću uvijek tebe naći
kako pratiš, kako držiš stražu
jer si strah i trepet zlodusima.
Tamo ću i samo nebo ja dotaći,
ispjevati svoju molitvu najdražu
slavi koju tvoja snaga ima,


moć i snaga vječna djevičanstva,
Majko naša, Majko mila.
Tebe prvu Bog je zamislio
kao prethodnicu proročanstva
kad si srce moje zarobila,
kad se za te Duh naš zamilio.


Svrgnula si boli, patnje,
žedne ti si napojila
mlijekom svoje nevinosti
kakvu nose Ruke zlatne
koga ti si zadojila
u tišini malenosti.


Molitvom ćeš svojom čednom
uništiti zloduha nam svaki trag,
nebom, zemljom ti ćeš kraljevati
u našemu raju mednom.
Svak će ljubiti te, biti tebi drag,
malenošću svojom ti ćeš carevati.


U dolini smrti četrdeset dana,
koja žari, koja ledi, koja zebe,
koja pali naša srca, naše duše,
i bez vina koje daje Kana,
živimo u nadi pokraj tebe
da se zlodusi do kraja sruše.
11.04.2020. 13:13





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts