Sunday, July 21, 2024

Djevica mjesečine

 



Djevo okrunjena

za dan uskrsnuća,

mjesečino rumena,

poemo pjevajuća;



divni cvijete neba,

noćas tako svijetla,

topla koro hljeba

svetoga podrijetla,



molitvu mi krasiš,

srcu odgovaraš

da me budnu spasiš,

da mi oganj stvaraš



od ta brata sunčanoga

što ni provirio nije,

što se budi dana nedjeljnoga

da nam slavlje svije



i da me razbudi još za noći,

prije nego jave mi se ptice

što su uvijek prve vjesnice

Krista Boga, tvoje moći,



zašto si me prozvala u stihu

dok mi srce Boga moli

i da nitko ne zna ljubav tihu

koja i tebe sva isto voli?



Pobjeda će biti odgovora, uslišanja

za dan onaj koji doći mora.

Donijela si duši utišanja

i sad evo, već je zora.

21.07.2024. 04:51





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts