Sunday, July 7, 2024

Tisuće zagrljaja

 


Mnoge pjesme, tisuće zagrljaja

kada zajedno smo zaigrani,

ne znam tome prijateljstvu kraja.

Vjera sazrela je kao šipak rani.



Znam da uzet ćeš me s ova tla,

daleko od zemlje, a tako blizu.

Da ćeš osloboditi me svaka zla,

da ćeš čuvati me u svom nizu



svetaca i sretnih, Kriste, spašenika.

Kao da ne ostaje još puno nama,

najveća mi stiže radost tvoga službenika;

bujnost kao da mi struji venama.



Još ovoga ljeta, prije nego pukne nar,

otići ću od svih neuspjelih bića

koja nisu htjela taj prekrasni dar,

tvoju ljubav, tvoga nebeskoga pića.



Na nebesima me čeka život novi,

stari znanci drugačijega kova.

I, mada lađa napuštena sama plovi,

već je popunjena kao knjiga stiha ova.



Čistit ću se, moliti za žive i čekati,

kao i svi ljudi na tom svijetu

koji misle da će s tobom vjekovati,

radovat se anđelu svom svetu.



Anđele čuvaru, još ti jednom hvala,

bez tebe se ovo ukrasilo nikad ne bi,

sva ta zrelost, savjeti i vjera mala.

Zauvijek ću uzeti te k sebi.

07.07.2024. 12:41







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts