Monday, May 9, 2022

Životni događaj


 

Kao što se iz ledene sante rađaju morske kapi.

Kao što se iz strašnog potresa rađa pitomo jezero.

Kao što se na rahle doline naslažu stjenovite planine.

Kao što se iz hladnoga vulkana probija goruća lava.

Kao što se iz tvrdog sjemena rađa krhak cvijet.

Kao što se iz čvrstog tijela rađa nježna duša.

Kao što se iz strogog Zakona rađa gorljiva ljubav.

Kao što se iz požrtvovnog rada rađa duboka istinska duhovnost.

Kao što se iz realnog mentaliteta rađa nadahnuta umjetnost.

Kao što se iz praktičnog života pragmatičnoga uma rađa mudrost.

Kao što se iz Djevičanskoga krila rađa moćan Čovjek.

Kao što se iz Svetoga pisma rađaju temelji vjerskoga znanja.

Tako se iz navještaja Evanđelja rađa vjera.

Tako se od Božjega Duha rađa ljudski duh.

Kao što je materija ledena, strašna, rahla, hladna, tvrda, čvrsta, stroga, požrtvovna, realna, praktična i snažna, tako je snažan Bog, tako je snažan Duh Životvorac, tako je snažna Ljubav, Dobrota, Svetost, Milosrđe, Ljubomora, Muka, Smrt i Uskrsnuće Isusa Krista.

I kao što je more meko, jezero pitomo, planina stjenovita, lava goruća, cvijet krhak, duša nježna, ljubav gorljiva, duhovnost duboka, umjetnost nadahnuta, mudrost iskusna, tako je ljubav Boga pažljiva, ljubomora Mu sigurna, desnica Mu jaka, zaštita vječna, Srce nježno, Duša krhka i slaba na ljude.

Kao što je Bog jaki Duh, tako je slabašna materija koju stvara i tako su jaki ljudski duhovi koje rađa.

Dokazi nisu tako čvrsti kao što je čvrsto Uskrsnuće.



Slovo ljudskoga zakona donosi čudne riječi, a Zakon Božji donosi Božjega Sina koji je Riječ tijelom postala.

Duh ljudskoga zakona donosi zbrku i pomutnju, a Duh Isusova Zakona i Zapovijedi ljubavi donosi vječni život.



Gorljiva je ljubav Tvoja, Isuse, i nježna.

Između nas ne postoji ništa slično iluziji, deluziji, snovima, idealizmu.

S nama nema nikakva sluganskog mentaliteta, zaostalosti u napretku.

Među nama postoji transcendencija, ali tu nema nikakvoga transa.

Ti si spoznaja moga uma, srca, duše, tijela, duha i doživljaj jednosti i različitosti.

Ti si mi životni događaj.

U Tebi sam bez grijeha i bez mane.

Ti si u meni kao živi Pokretač, Duša moje duše, Tijelo moga tijela, Duh moga duha. Ti si u meni, a u Tebi je Otac naš na nebesima. Kroz Tebe, Isuse, Gospodnja molitva Očenaš putuje po meni i ja po njoj putujem, uzlazim i silazim kao anđeli po Jakovljevim ljestvama; ulazim u mir i izlazim na pašnjake.

Jer kakvo bi to bilo uskrsnuće kada ne bih nosila svoj križ i kakva bi to bila muka kada bih svoj križ odbacila? I kakva bi to bila smrt kada ne bih bila krštena u Tvoju Smrt, u sakramentima Tvojim i mojim?

I kakav bi to bio dar, i kakav bi to bio moj odnos prema Tebi, Isuse, Bože moj? Ti mi daruješ mene i sve, a ja da Tebi uskratim svoj križ i svoje grijehe, svoju smrt i svoj život?

Ti mi totalno i potpuno daruješ sebe, Kriste, a ja da Ti ne darujem sve što mogu i ne mogu pojmiti, sve što jesam i što nisam?

Ti živiš tu, a ja da se ponašam kao da me tu nema?

Kakva bi to bila ljubav da Te ne nosim sa sobom?



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts