Friday, May 6, 2022

Marijin svibanj


 

Prohladni će povjetarci

sigurno zavjetriti,

kao blagi žmarci

neće se primijetiti.



Na dlanove strasne,

na obraze vruće

da ne zakasne

užgati pruće



moje sklonosti

ka tumaranju

za ljetnih okolnosti

i ka stvaranju



posebna ugođaja

zatvorenika

što ne gleda sjaja

sunčanih slika



koje će trčati

pored staze,

a duh će krčati

da čuju straže



u hladovini,

da puste me biti

na mahovini

gdje ću se skriti.



O, ti, zmijo nepregledna

što zavede Evu

i Adama čedna

da služi gnjevu,



nemoj me dirati

kad stihove skladam

i nemoj svirati

kao da padam



jer imam svjedoka,

brižna stvora

duboka oka

i prava govora;



bezbrižnu pticu

što me hrani,

stvara nevjericu

dok lete dani.



Anđeli nebeski, rajski

put mi grade,

svibanjski, majski

program parade.



Pitoma zvjerad

u stopu me prati

da cvate vjera,

da svak se obrati



Majčici mira

što sve nas prima

i nema odabira,

a ljubavi ima



da odvede nam ceste

ravno do Riječi

i napade česte

Janjetom spriječi.

06.05.2022. 23:05



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts