Thursday, May 12, 2022

Hvala, mama, hvala, tata

 


Draga mama, ti svima pripovijedaš: „Mi znamo”, a pri tome govoriš o sebi i o meni.

Molim te, nemoj više govoriti, niti pisati u moje ime.

Draga mama, ja znam, ali ti za sada još ne znaš: ja sam tvoje bolesno dijete koje želi živjeti i postati liječnik za tumore na mozgu.

Ja sam sada ni na zemlji, ni na nebu, a izgleda da nisam ni u tebi, da nisam niti važan dio tebe. Važno je tvoje tijelo, važna je tvoja zabluda.

Imam vijesti za tebe: Bog i ja znamo, mi smo se dogovorili i bez tebe, i bez tvojega odobrenja. Raduj se, ja ću živjeti. Ozdravit ću od tebe i tvojega tijela, ne želim živjeti s tvojim idejama i zabludama.

Draga mama, mi se dvoje nikada nismo dogovorili da ćeš me dati ubiti.

Nešto si pogrešno shvatila.

No, to je tvoj problem. Tvoj problem je što ćeš i kako ćeš bez mene.

Neću te prestati voljeti nikada.

Opraštam ti i zahvaljujem ti što si sudjelovala u mome začeću. Sjeti se toga.



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts