Tuesday, May 17, 2022

Radost


 

Mjesec je nestao,

ptice zacvrkutale,

a dan svitati stao,

tmine se progutale.



Radost je duboka,

znak je od Boga,

procjena od oka

za lutanja mnoga.



Što je tiša,

to je sigurnija,

činjenica viša

koja proklija.



Cvrkutanje caruje

plavetnilom jutra

koje mi daruje

radost za sutra,



snagu za novo,

prirodo bajna

i svitanje ovo.

Radost je tajna,



istinom zrači

unutar duše.

To sve mi znači,

tu grijesi se ruše,



nema im mjesta

jer svu me zauzela

kraljevska cesta

što svijetla je cijela.



Hvala Ti, Bože,

za polog vjere.

Iskre se množe

što se ne mjere.



Hvala Ti, Oče

za Kralja i Sina,

vjetrovi moče

suzu s visina.



Kožu mi hladi,

grije do srca,

život mi gradi,

oslobađa grča.



Jača mi dah,

kisika puna,

poništava prah

svježine kruna



u naletu vjetra.

Na hladnoj rosi

daje mi svjetla,

oblake raznosi,



Kriste u nutrini,

zbog ljubavi moje;

radost u dubini

zbog milosti Tvoje.

17.05.2022. 05:38





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts