Thursday, May 5, 2022

Izvor života



Duši si mi, o, Bože moj, život dao,

na sionskim vratima mene si rodio.

Poučio si duh moj da bi Te znao

i strune mi duha po sebi ugodio.



Vode života iz Tebe teku mi, Stijeno,

pustinjski izvore svjetla u tami

kojom lutah kao zamršeno vreteno

jer ljudi se ne mogu spasiti sami.



Jer uzalud bijahu svi moji trudi

dok me ne pozove Ti kao svoga sina:

Na uskrsnuće života ti moja budi,

tebi ću dati reda i mira, kruha i vina”.



I sada mi duša živi na vijeke,

smrti ja više ugledati neću

jer si me poveo preko rijeke

i vječnu si moju rasplamsao svijeću.



Poželim li radosti, Ti si mi, Isuse, sve;

tražim li pravdu, Tvoja me desnica štiti.

Ti natapaš ljubavlju sve moje izvore,

u Tebi mi je utažiti žeđi i zauvijek biti.

05.05.2022. 02:47



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts