Tuesday, May 17, 2022

Živa voda



Srce mi ispuni kao voda živa

koja s neba pada za sve nas.

Duši daj da u Tebi zapliva,

da Ti čuje svog spasenja glas.



Predajem Ti duh i djela,

dajem sve što uzeti si voljan,

Gospodine od mog života cijela,

samo Ti me rodiš da sam bolja,



da sam čovjek od slobode

i da činim sve to što se mora,

da Ti duša moja pjeva ode,

da Ti molim odgovora.



Pogledaj me, smiluj se meni,

mada znam Ti za prisutnost,

da Te pronađem u sivoj sjeni,

da probudiš moju ćutnost.



Putevi su strmiji i teži

koje krčiš u mom danu lako.

Moje srce tu je, a da ipak bježi

jer ne otvara se samo tako.



Ne volim praznine

kojima je duša ispunjena.

Da joj uvijek svjetlo sine,

to je tajna želja njena.



Bez Tebe bi, Kriste, kvarila

sve što svom divotom stvoriš;

samo grijehe bih podarila.

Daj da čujem što mi zboriš:



zatvori se sad u sobu,

tamo se pomoli i otvori

da ne živiš u tom grobu,

da mi duša tvoja gori,



da te grije oganj Duha

što je samo za te u nutrini.

Ne slušaj na pola uha,

ja sam, dušo, u tvojoj dubini.

17.05.2022. 19:47





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts