Sunday, November 8, 2020

Psalam 118

 


Zahvaljujte Gospodinu, jer je dobar, *
    jer je vječna ljubav njegova!

Neka rekne dom Izraelov: *
    »Vječna je ljubav njegova!«
Neka rekne dom Aronov: *
    »Vječna je ljubav njegova!«
Svi koji se Gospodina boje neka reknu: *
    »Vječna je ljubav njegova!«

Iz tjeskobe Gospodina ja zazvah: *
    on me usliša i oslobodi.
Gospodin je sa mnom, i ja ne strahujem: *
    što mi tko može?
Gospodin je sa mnom, pomoć moja, *
    i zbunjene gledam dušmane.

Bolje se Gospodinu uteći *
    nego se uzdat u čovjeka.
Bolje se Gospodinu uteći *
    nego se uzdat u mogućnike.

Pogani me okružiše: *
    imenom ih Gospodnjim uništih.
Opkoliše me odasvud: *
    imenom ih Gospodnjim uništih.
Opkoliše me poput pčela, †
    ubod im žeže kao trnje zapaljeno: *
    imenom ih Gospodnjim uništih.

Gurahu me, gurahu, da me obore, *
    ali mi Gospodin pomože.
Gospodin je moja snaga i pjesma, *
    on mi je spasitelj.
Čuj! Radost i spasenje *
    odzvanja šatorima pravednika:

Gospodnja se proslavi desnica, †
    Gospodnja me uzdignu desnica, *
    Gospodnja se proslavi desnica!
Ne, umrijeti neću, nego živjeti, *
    i kazivat ću djela Gospodnja.
Kaznom teškom kaznio me Gospodin, *
    ali me smrti ne preda.

Otvorite mi širom vrata pravde; *
    ući ću, Gospodinu zahvaliti!
»Ovo su vrata Gospodnja, *
    na njih ulaze pravedni!«

Zahvalit ću ti što si me uslišio *
    i moj postao spasitelj.
Kamen koji odbaciše graditelji, *
    postade kamen zaglavni.
Gospodnje je to djelo: *
    kakvo čudo u očima našim!
Ovo je dan što ga učini Gospodin: *
    kličimo i radujmo se njemu!

Gospodine, spasenje nam daj! *
    Gospodine, sreću nam daj!
Blagoslovljen koji dolazi u ime Gospodnje! †
    Blagoslivljamo vas iz Doma Gospodnjega. *
    Bog je Gospodin, on nas obasjava!
Složite povorku s grančicama u ruci *
    sve do rogova žrtvenika.

Ti si Bog moj - tebi zahvaljujem: *
    Bože moj, tebe ja uzvisujem.
Zahvaljujem Gospodinu, jer je dobar, *
    jer je vječna ljubav njegova!

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts