Monday, November 9, 2020

Duhovni pašnjaci


 

Pusti me da prođem kroz nebeska vrata

iza kojih prostiru se pašnjaci i svetinje,

na kojima vlada red i mir i za vrijeme rata,

na kojima svijetli toplo i kada se lijepi inje.



Vodi me da stignem k svojim uzorima.

Ne razabiru ih bližnji ova svijeta

koji ludosti naklapaju glasovima oporima

pa ne vide koliko je ova zemlja sveta,



koliko je dobroga učinila u vremenu.

Zatvori me u meke, slane pustare

da se klanjam duhovnome sjemenju

što ga žeđam podno zasićene omare



ovih nemogućih psovki, požuda i zala

što ih gledam i ne, i slušam njihov jad.

Marijo, ti, Majko koja si mi žeđi dala,

sad me spuštaš u slobodan pad.



Znaš da križ taj s ljubavlju ću prihvatiti

što ga prtim na se, rado uzimam ga sveđ

jer ćeš me iz kaljuže još brže izvaditi

da u meni vazda raste ova slatka žeđ.

09.11.2020. 19:56



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts