Wednesday, November 25, 2020

Naše sjedinjenje

 


Sanjati Te i na javi, kako slatko,

sjetiti se Tvoje riječi, Tvojih ruku

koje blagoslovom mene prate.

Nema nešto ljepše, bar na kratko,

od ljubavi Tvoje koja nosi Muku

što je preda molitvama da je skrate,


da ublaže moju bol zbog Tvojih rana.

Ti u meni, ja u Tvojoj snazi,

jednako smo bliski u tom trenu

kada pronađeš me usred svoga stana

gdje Te, uskrsloga, moje srce traži

da mi predaš dane koji nikada ne venu.


Tek se tada otkrijem u dostojanstvu

o kojemu na toj zemlji ništa ne znam

dok se naše smrti skupa ne usade.

Muka naša u Tvome prostranstvu,

to je ljubav naša rad' koje se predam,

sva u nadi protiv svake nade.


Tvoja moć i milosrđe, Tvoja snaga

podići će novi svemir, zemlju i nebesa,

svaku kost i sve mrtvace, čak i srce moje

koje mi izliječi Tvoja riječ preblaga,

ispunjeno obećanje kojem zadivi se poetesa

kad u molitvi doživi uskrsnuće Tvoje.


Ti si, Kriste, Bog moj, a ja dio Tvoga stada,

Tvoja pratnja i Tvoj izabrani rod,

obećanje koje s Tobom održati mogu

da se sastanemo bilo gdje i bilo kada

kako donijela bih Tebi svaki plod

što ga otkrijem u Tebi, svome Bogu.

25.11.2020. 04:25






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts