Monday, February 21, 2022

Psalam 95

 


Psalam 95

Poziv na Božju hvalu

Dođite, kličimo Gospodinu,
uzvikujmo Hridi, spasitelju svome!
2 Pred lice mu stupimo s hvalama,
kličimo mu u pjesmama!

3 Jer velik je Gospodin, Bog naš,
Kralj veliki nad svim bogovima.
4 U njegovoj su ruci zemaljske dubine,
njegovi su vrhunci planina.
5 Njegovo je more, on ga je stvorio,
i kopno koje načiniše ruke njegove.

6 Dođite, prignimo koljena i padnimo nice,
poklonimo se Gospodinu Bogu koji nas stvori!
7 Jer on je Bog naš,
a mi narod paše njegove, ovce što on ih čuva.
O, da danas glas mu poslušate:
8 »Ne budite srca tvrda kao u Meribi,
kao u dan Mase u pustinji
9 gdje me iskušavahu očevi vaši
premda vidješe djela moja.

10 Četrdeset ljeta jadio me naraštaj onaj,
pa rekoh: ‘Narod su nestalna srca
i ne proniču moje putove.’
11 Stog se zakleh u svom gnjevu:
‘Nikad neće ući u moj po
činak!’«


Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       
 Amen.

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts