Saturday, February 26, 2022

Tihi sjaj








Kada Te vidim,

stane mi dah

među tim zidim'.

To grijeha je krah



jer zloduh pomrča

sve kao lud;

od njegova grča

širi se blud.



Sav se koprca

u pohlepi svojoj,

u naručju srca,

u ljubavi Tvojoj,



dragi moj Bože

svemira svega.

I ništa ne može,

Ti slistiš njega



kao vola na ražnju

gdje se oholost topi.

I svu moju pažnju

iz duše mi popij



zbog srca čista

jer u njeg' ulijevaš

slavni mir Krista

i sa mnom pjevaš.



Riječ mi daj,

blagi stih

i vječan sjaj,

malen i tih.



Tvoja mi palica

jako blaženstvo;

blizu Ti lica

to savršenstvo.



I pjevam stoga,

ne mogu stati;

zbog srca moga

srok mi pozlati



da nestane grubost

i užasne slike,

izražaj prost

te jadne rike,



to pakleno grotlo.

Ti me podsjeti

da suze si otro

kad me posveti.



Novo donese

staro da mine,

da duša prinese

sve svoje prvine.

26.02.2022. 04:14 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts