Friday, February 25, 2022

Krist spašava



Usred bolesti i nereda zemaljska svijeta,

kad mi je svaka sanja jutrom odbačena,

zadivih se Duhu i ljepoti noćna cvijeta,

pjesma Gospe bijaše za jutro zakvačena:



sjajilo se to oslobođenje, Marijin „Veliča!”.

Magnificat anima mea Dominum!”;

i još Gospodin pokaza tko Mu je elita,

a ne bijaše to samo san, solitum somnium.



Ave, Jesu, Gratia Tua, mea felicita!

Tvoja je milost, Bože, moja sreća.

Za prijatelja draga, a bijaše frater veritas,

Ti dade mi odgovor, istina najveća.



Blaženi brate, učitelju blagi i smjerni,

blaženo bilo ti Nebo i sve što je tvoje:

i poruka ova mi kao dokaz je vjerni.

Ti prenese meni uskrsnuće moje



kad bijah još nesvjesna Isusa Krista.

Koliko puta rekoh da moliš za mene

u ove mračne dane kad noć mi zablista

što je izvirala iz neke sive, maglovite sjene.



Reče mi: „Dalje od ove brane ti nemoj ići,

gledaj u Mariju svijetlu, Kraljicu mira.

Tek tada ćeš i ti k blaženstvu stići,

Christus salvet, Isus te spašava, za sebe bira”.



Moja si pjesma, Kriste, i moj Gospodin!

Preda mnom slika svetih apostola

čije oltare u Svetome pismu pohodim.

Još uvijek je čitava, lijepa moja štola.

25.02.2022. 14:36

In memoriam J.Z.





 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts