Thursday, February 17, 2022

"Odakle si ti?"

 


...pa ponovno uđe u dvor i kaže Isusu: »Odakle si ti?« No Isus mu ne dade odgovora.”  Iv 19,9



Svaštara moja sačuvala se sva raskomadana, ali u tim papirićima postoje odlomci prastarih pjesama moje slavne pjesničke umjetnosti.

Da sam tada, kao curetak, a svi smo pisali pjesmice, pronašla Izaijin stih, možda bih o tome i pjesmu napisala, ali saznala ne bih tko je taj i odakle je jer ne bijah ni približno krštena i obraćena osoba u istom ovom gradu.

Nisam uspjela sačuvati ogromnu literaturu i mnoge pjesme jer mi ne bi imale gdje stajati. A život ide dalje.



Evo što, između ostaloga, bilježi Prorok:

Evo, pozvat ćeš narod koji ne poznaješ,
i narod koji te ne zna dohrlit će k tebi
radi Gospodina, Boga tvojega, i Sveca Izraelova,
jer on te proslavio (Iz 55,5).”


Hvala Ti, Isuse, što si me pozvao!

A evo što sam zapisala na svoje papiriće, fatalne, teške riječi.

Tko bi danas rekao da je to bilo tako dramatično stanje onoga curetka,

samo što ja to više nisam.


Podočnjasta



To je kada te crpim,

do jutra,

do idućeg nemasutra.



Koliko visinskog nemira

u dnu čaše.



Kao kad radiš podočnjake,

male

oprane

istine.

rg. 95/55

;-)

- napisano davne 19... - 76.godine, oko 8:00 sati ujutro



Eto, sad svi znaju koliko sam jako stara. 17.02.2022. 19:30

A i to kako nikad nije kasno za obraćenje Bogu našemu i Spasitelju, Isusu Kristu.





Hvalospjev iz Knjige Otkrivenja 11. i 12. glava Božji sud

Zahvaljujemo ti, Gospodaru, Bože, Svevladaru, 
    koji jesi i koji bijaše *
    zato što si uzeo u ruke moć svoju veliku
    i zakraljio se!

Gnjeviše se narodi,
    ali dođe srdžba tvoja, *
    i čas da se sudi mrtvima
i naplata dade slugama
    tvojim prorocima i svetima *
    i svima koji se boje imena tvoga,
    malima i velikima.

Sada nasta spasenje i snaga 
    i kraljevstvo Boga našega *
    i vlast Pomazanika njegova!
Jer, zbačen je tužitelj braće naše *
    koji ih dan i noć optuživaše
    pred Bogom našim.

Ali oni ga pobijediše krvlju Jaganjčevom 
    i riječju svoga svjedočanstva: *
    nisu ljubili života svoga
    - sve do smrti.
Zato, veselite se, nebesa *
    i svi nebesnici!

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku,
 †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts