Saturday, February 5, 2022

Duša Tatina



Da bi ove stope moje

dostigle brzinu,

da si korake prebroje,

i visinu, i širinu,



pozvat ću te, dragi Tata,

a ti me posluhni.

Neka stane buka rata

i tjeskobu mi otpuhni.



Nemoj da sam nezahvalna,

ne daj meni spoticanja,

da sam gruba, srdita i jalna,

već da sitim se od odricanja.



Samo Tebi sve da plaćam

jer Ti jedini mi poznaš jade;

samo k Tebi da se vraćam

jer mi daješ stope mlade.



Sve Ti znaš od mene bolje,

sve o meni, pa me sada vodi

jer ja nemam svoje volje,

samo Tebe moja duša plodi.



Dušo moja, sretnice i miru,

svi korali polaze po tebe,

prekrasni u tvome odabiru,

da ti nude rajske hljebe.



Budi kao zemlja žedna,

budi kao rijeka suha

da te dirne kiša medna,

svježa rosa Svetog Duha.

05.02.2022. 20:19



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts