Monday, February 28, 2022

Za to malo ljubavi

 


Gitare se čuju instrumentali,

a ja čekam, čekam čas

da Ti pođem na taj susret mali,

da u očima ti vidim nas.



U taj moment nije važno

što se vani uokolo zbiva.

Ti si moje srce snažno,

moje pismo što u boci pliva.



Pregršt prisjećanja sad ne vrijedi,

niti ono nadanje postoji

da će naći tebe duša koja blijedi,

koja sva bez glasa u tišini stoji.



Kao da se stvarno zbilo

to u čemu vrijeme provodim u nadi.

Svaki put je kao da se nije snilo,

moja ljubav ti ustrajnost gradi.



Uskoro će stvarnost gruba

naići u život moj od praha,

al' u Bogu našem, što je Ljubav,

živjet ću za tebe, moliti bez daha.



Za to malo ljubavi u svijetu rata

isplati se sve učiniti za ljude.

Tko zna kome ću otvoriti vrata,

tko zna što ću reći kad se i to zbude.

28.02.2022. 17:12







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts