Saturday, February 26, 2022

Vjerodostojna je riječ


 

Latice božanske plode u duhovnosti

poput cvijeća što ga duša ne miriši

kada robuje si sebičnoj udobnosti,

ali kada Boga slaviš, blagoslov udiši.



To je meni lekcija za svježe staze,

posute su latima i kamenčićima grubim.

Bose stope slobodno mi njima gaze,

vjerujem Ti, Riječi, i Pisma Ti ljubim.



Historijski mi zavjet postade već danas,

svjetlo istine milošću me puni.

Sjetva nam budućnosti ostala je za nas

da je Ime slavno plodnošću okruni.



Uzvišeno srce, dobro djelo, blaga riječ,

a pravednost se s vjerom spaja

da joj bude sočan plod i slatka mliječ.

Njihova se mirišljavost ne razdvaja.



Vjerodostojna je riječ sve do zadnje suze

koje u tom svetom srcu više se ne nalaze.

Hvalim Tebe, Riječi slatka, što me uze

u daljine gdje ni licemjeri već ne zalaze.

26.02.2022. 23:25



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts