Saturday, February 5, 2022

Stečevina Milosti

 


Sunce dolazi mi danima u stan,

Mlado Sunce moga poniranja

u tu zrelost što mi uvijek bila san,

što je falila u dahu duga opiranja



od svih krivih učitelja svijeta,

čak toliko da me obuzela bol

polomljena krila usred leta;

nisu dali prići za taj Stol



gdje se goste anđeli i puk,

samo psovali su kroza smijeh,

gađali me kao strelica i luk,

tužili me kao da sam grijeh,



govorili: „nisi luda” na to stanje

i još da to boljeti ne može.

Završilo tragalačko skitanje,

sve u Tebi, dragi Bože,



kakva nagrada! Ti, Sunce nade,

držiš bolje me od dobra lijeka;

nitko nije znao što mi rade,

a Ti spremao mi vina, mlijeka



da sve izobiljem obuhvatim,

Svetim Duhom što se diči

kad odjednom sve to shvatim,

da tu nikad nema kraja priči.



Sada jedva da se toga sjetim

da sam gledala u Tebe živa

što mi zapovijedi da poletim

da mi duša Milosti zapliva.

05.02.2022. 08:27

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts