Sunday, February 13, 2022

Mutna rijeka


 

Za te dane

od ljubavi Tvoje

za sve ljude,

svijet zastane.

Lađe svoje

postavi na sprude



da ih vodim,

da Ti služim.

I po moru ideš,

dok ja brodim

da Ti se odužim.

I Ti me nadiđeš,



a ja se prepustim,

čudima se divim:

Duh Tvoj stvara

riječima Ti gustim

u kojima živim,

koji me obara.



Koliko smo puta

gledali te noći,

odmarali u radu!

U dnu kuta,

u nemoći,

divim Ti se skladu.



Zvijezda čeka

od ulova neka

neki plod.

Mlada rijeka

bez odjeka

traži brod



da je daleko odvede

gdje se valja

od pučine val,

da izvede

sred ta dalja

sav iz sebe kal.



Ti me, Kriste, baci

u to more sinje

da u kalu gacam,

da u kaci

palim tinje,

da se k Tebi vraćam.

13.02.2022. 18:57







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts