Tuesday, February 1, 2022

Egzotična aleja savršenstva


 

Strah me neizvjesnosti probudi

da me zagrljajem Tvojim sad osvijesti.

Bilo je to kao da mi srce ludi,

kao da se nećemo nikad više sresti.



Postim, Duše, sad od mojih sanja

jer sad, eto, put mi savršenstva se otvara

kao vrtovi od ruža gdje se duša klanja

i drugačiji mi život sada stvara.



Voljela sam oskudno Te svojim strahom,

snažno povjerenje još se uvijek ne ogleda

svakog trena postojanja Tvojim dahom,

ali duša ipak nađe gredicu mi savršenog reda,



tu egzotičnu aleju podno mladoga brezika

kojom oprezno koračam poput smetenjaka

što po prvi put se sjeti da je Tvoja slika,

da je Tvoje remek – djelo od velika domaha.



Priznajem Ti, Duše, potpuno me prožima

rezonantna vjera, zajedništvo naše snage,

kao sunce jesenje u zrelim grozdovima

pa sve slušam, gutam Tvoje riječi blage,



u svom divljenju još ostajem u nadi.

Niti jedna moja riječ ne vrijedi

da se u tim vrtovima sva posadi,

i da tu divotu ravnopravno slijedi.



Grube još su ove moje ruke,

mada sve mi cvate i sve Tebi živi.

Nema ovoj duši miomirisne te luke

što bi bila ravna da se srce tako divi.

01.02.2022. 01:42





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts