Saturday, February 12, 2022

Psalam 16 Gospodin - moja baština


 

Čuvaj me, Bože, * jer se tebi utječem.
Gospodinu rekoh: »Ti si moj gospodar, *
    nema mi blaženstva bez tebe! «
Svetima na zemlji, odličnim ljudima *
    sva naklonost moja!
Gomilaju patnje svoje *
    koji slijede bogove tuđe.
Ja ljevanicâ njihovih nalijevat neću, *
    ime im spominjat neću usnama.

Gospodin mi je baština i čaša: *
    ti u ruci držiš moju sudbinu.
Na divnu zemlju padoše mi konopi, *
    vrlo mi je mila moja baština.
Blagoslivljam Gospodina koji me svjetuje, *
    te me i noću srce opominje.
Gospodin mi je svagda pred očima: *
    jer mi je zdesna da ne posrnem.
Stog mi se raduje srce i kliče duša, *
    pa i tijelo mi spokojno počiva.

Jer mi nećeš ostavit dušu u Podzemlju *
    ni dati da pravednik tvoj truleži ugleda.
Pokazat ćeš mi stazu života, 
    puninu radosti lica svoga, *
    sebi zdesna blaženstvo vječno.

Slava Ocu i Sinu *
    i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku,
 †
    tako i sada i vazda *
    i u vijeke vjekova.                       

 Amen.





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts