Tuesday, February 8, 2022

Psalam 34

 




Pohvala božanske pravde

Davidov. Kada se David pravio ludim pred Abimelekom,
a on ga otjera te tako David sretno izmače.


Blagoslivljat ću
Gospodina u svako doba,
njegova će mi hvala biti svagda na ustima!
Nek’ se
Gospodinom duša moja hvali:
nek’ čuju ponizni i nek’ se raduju!

Veličajte sa mnom
Gospodina Boga,
uzvisujmo ime njegovo zajedno!
Tražio sam
Gospodina, i on me usliša,
izbavi me od straha svakoga.

U njega gledajte i razveselite se,
da se ne postide lica vaša.
Eto, jadnik vapi, a
Gospodin ga čuje,
izbavlja ga iz svih tjeskoba.

Anđeo
Gospodnji tabor podiže
oko njegovih štovalaca da ih spasi.
Kušajte i vidite kako dobar je Jahve:
blago čovjeku koji se njemu utječe!

Bojte se
Gospodina, vi sveti njegovi:
ne trpe oskudice koji ga se boje.
Osiromašiše mogućnici i gladuju,
a koji traže
Gospodina ne trpe oskudice.

Dođite, djeco, i poslušajte me,

učit ću vas strahu Gospodnjem.

O čovječe, ljubiš li život?
Želiš li dane mnoge uživati dobra?

Jezik svoj odà zla suspreži
i usne od riječi prijevarnih!
Zla se kloni, a čini dobro,
traži mir i za njim idi!

 Oči Gospodnje gledaju pravedne,
uši mu slušaju vapaje njihove.
Lice se Gospodinovo okreće protiv zločinaca
da im spomen zatre na zemlji.

Pravednici zazivaju, i Gospodin ih čuje,
izbavlja ih iz svih tjeskoba.
Blizu je Gospodin onima koji su skršena srca,
a klonule duše spašava.

Mnoge nevolje ima pravednik,
ali gaGospodin od svih izbavlja.
On čuva sve kosti njegove:
ni jedna mu se neće slomiti.

Opakost bezbošca ubija,
platit će koji mrze pravednika.
Gospodin izbavlja duše slugu svojih,
i neće platiti tko god se njemu utječe.







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts