Thursday, February 17, 2022

Nebo moga doma

 

Vincent van Gogh: "Borovi i suton..."

Vjetar u krošnjama borova,

a trešnja još ne daje ni znaka.

Na nebu je ovom vijenac od lovora,

sunašce što krije od svojih zraka.



Odričem se, ako Ti zatreba,

ova doma jakoga i strasna;

podno ista ova vedra Neba

živjet ću il' mrijeti od svjetla Ti časna,



Isuse i Kriste, Gospodine moj.

Tvoj se narod uvijek Tebi vraća

iako mu grub je takav boj

u kojemu sam za druge plaća.



Zemljo moja katolička, tvrdovrata,

ljubit ću ti kamenje i pločnike

da mi Svećenik otvori ta nebeska vrata,

Onaj koji baš u tebi traži poklonike.



Ipak znaj da moje ruke plove srećom,

i da moja krila, i ti cvrkuti mi slabi,

putuju ka Ljubavi s radošću najvećom

jer me osunčano Nebo tvoga duha vabi.

17.02.2022. 15:23

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts