Friday, February 4, 2022

Yeshua



Ta Tvoja ljubav u punoći,

to Tvoje ime svete vječnosti

na to srce opet će mi doći

s izobiljem doticaja nježnosti.



Ti si, Kriste, Poslaniče moj,

Ovlaštenik Boga Oca živa

u toj čežnji, želji neopisivoj.

Srce blagoslovom Te umiva



kako bih od nevolja se spas'la

Tvojim imenom i mojim grlicama.

S Tobom, kao travka srasla,

sva sa svojim gustim laticama,


nisam spoznala Te još do sada.

Znam da ime može biti cijelo tu,

kraj mene gdje nedostaje Ti moja nada,

gdje nedostaju Ti riječi mome cjelovu.



A Ti znaš da svojoj površnosti zađem.

Sad Te molim da me izbaviš neznanja

bilo kako, da se s Tobom bolje nađem

i da shvatim izlazak iz ova stanja.



To je neki krug u kojem čamim,

od ta stiha i od mlade mjesečine,

a zovem se prijateljem samim,

gledam da bih našla vjerske čine.



A još uvijek ne znam ime časno,

niti onog tko bi znao to u stvari.

Spasitelju, nije meni sada jasno

zašto doziva Te onaj što za to ne mari.

04.02.2022. 20:00






No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts