Friday, May 6, 2022

Zov nebesnika



Noć mi je bila duga i mračna,

tama je lebdjela svud oko mene

kao maglica siva i mlačna

što ne daje nikakve sjene.



Vidjeh u tunelu tome svijeću

kao da neki smrtnik može

imati svoju životnu sreću

ako Te ne pozna, moj Bože.



Neke duše za poziv Ti ne znaju,

a mnogi Te dobro čuju, Isuse;

mnogi Te nikada blatiti ne daju,

neki su mlačni, čuvaju svoje uzuse,



vole Te iz navade, zbog narodna običaja

i slušaju Ti riječ jer tako Ti vjeruju svi,

a nemaju s Tobom doticaja

jer ne znaju da životom im ravnaš Ti.



Na pola slijepa, nijema i gluha

daleko od Neba sam odlazila

da nikada ne sretnem Svetoga Duha,

a rekoh da sretna sam bila.



Ne može čovjek pobijediti zablude,

ne može sam preko granica prijeći;

izići iz okvira kao jesti gljive lude,

to znači pasti u bezdan prijeteći.



Koga izabereš, Tvojim se zove,

te duše potpuno Tvojima postaju,

predaju sebe i dobivaju živote nove,

nikada više ti ljudi isti ne ostaju.



Zazivam Te, Isuse, za svoje dane,

za dane svih duša da se obrate;

nitko ne pozna krajeve razlistane

do li oni koji se Domu svome vrate.



Život i smrt jesu suprotnosti,

a vjerni su kršćani života vjesnici.

I dok smrtnici nose svoje kosti,

zovu ih, zovu Tvoji nebesnici.

06.05.2022. 06:22



 

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts