Saturday, July 13, 2024

Slavni dolazak

 



Začudo, vjetrovi slabi, vrući

daju privid svježine, lakoće.

Živi se danas jednako pjevajući

kad sati su puni svake gluhoće,


osim jedne, a to si, Kriste, ti.

I na vjetru što prostor mi pali,

i na toj žarkoj zračnoj vatri,

tvoja ljubav mi moždane kali,


srce me vuče u tvoje dvore,

do Emausa na šetnju onu

gdje iste vatre u duši gore,

gdje Pismo je oganj na tronu.


Tu ljubav raste, istina cvate,

a tako je neodoljivo lijepa.

Trošim svoj život samo na te,

mada mi put je ulica slijepa


ili baš zato, jedina uzdanice,

stijeno kristalna i sva čista

kao i ljeti sve ove nesanice

koje mi donose nadanja ista.


Proći će sve pjesme moje,

životopis i ljubavno pismo,

a bolje se čuju riječi tvoje

kao da nikad se razišli nismo


jer i u grijesima za tebe gorim

i dok se događa medno kajanje

dok svoje slaboće ti govorim

i kada prolazi svako zdvajanje.


Poslije se susrećemo kao novi,

uvijek drugačijim putem prolaziš.

Zato mi nastaju stihovi ovi,

znam da u slavi uskoro dolaziš.

13.07.2024. 23:20

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts