Sunday, July 28, 2024

Tijelo Kristovo, spasi me




Sjetim se ranih molitvenih dana

i kako podne zalazi smiraju.

Kako su jutra divljenjem okupana

s prvim okusom gledanja kao u raju.



Ni slutila nisam što sve me još čeka,

život mi procvao iz ničega strasno;

sve više se prostire nebeska rijeka,

a nekada zborih da za me je kasno.



Djevice jaka, kako je ljepota ti Sina

duboka, smislena, značajna, prava:

spasonosna Krv pod prilikom vina.

Kao da dijete sam i sasvim zdrava.



Čudesna riječ što vodi put beskraja

i podiže srce u visoke sfere

nikada neće proći, a prepuna sjaja

ona me čuva u odori vjere.



Hostijo prozirna, a tako čvrsta,

ti me nahrani dok slatko drhtim;

Kristova poziva posebna vrsta

i duša već dalje od zvijezda prhti.

28.07.2024. 18:23





No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts