Sunday, July 14, 2024

Dubine vjere

 


Zašto slavim obljetnice, jubileje

i okrugle brojke volim?

Usred ove ružičaste križne aleje,

lakše, dublje Boga molim,



a moj Krist sve slavi sa mnom,

njegova je odrednica život naš.

Kada jednom kaže: „Pođi za mnom”,

donosi i dokaze mi za naš spas.



Tada vidim da smo dio veličanstva,

dio Najmanjega koji s neba siđe,

poklapa se život ta sveta prostranstva

i Duh zbori svakom tko mu priđe.



Oče naš, sav si velik, sav si nježan,

kao zjenica oka krhka je vjera;

i ti sav u nama, tako neizbježan,

tako obilata vjerske snage mjera.



Sada pet je tisuća postova, te note

što su prošle još od prva dana

kad sam tražila si smisla kote,

kad sam otkrila si Oca znana



što me k svome tronu zove.

To je srce Isusovo kao vrata

gdje mi skida on sve okove,

vodi stazom što mi nepoznata.



Simbolika je istinita, očigledna

pa sad slavimo li Boga naša?

Do sada je bila staza medna,

od sada nam slijedi Isusova pasha.

14.07.2024. 09:57



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts