Wednesday, April 1, 2020

Rasparano srce






Utihnula pjesma moja, moje zlato.
Moja ljubav tugu sad odijeva
jer ja znam te pojave i Pismo.
Mnogima je draže ono toplo blato
nego Istina što grmi, sijeva.
Zajedno mi nikad bili nismo.

Mnogo braće i sestara, djeca, starci,
a još uvijek malo proroka i svećenika;
svi smo kraljice i kraljevi bez kruna.
Samo ponekad prostruje sveti žmarci
koji putuju od vjernika do vjernika
i sve rjeđe zatreperi ta zemaljska struna

bez koje ni s Bogom nema sklada.
Bolesnici mnogi ne znaju do Lijeka,
On se udaljava i sve više, i sve brže.
Mnogi nisu vitezovi molitvena rada,
još im uvijek nude samo mlijeka
mjesto čvrste hrane koju mrze.

Bolest, glad i kuga sve će to poharati,
svi će nestati u sirotinjskom dvoru
pa se čuditi što sve Ljubav može,
ali niti tada neće srca si rasparati,
robovi će biti nevjerničkom koru;
neće spoznati Te, Istino, moj Bože.

Ni statistika, ni mobiteli neće znati
zašto, kako događaju se apsurdi,
a i nitko ne sluša, i ne gleda sve divote
koje cvatu, koje zriju da bi sjati,
sve za slavu Tvoju i Tvoj govor tvrdi,
Kriste moj, Ljepoto moja, moj Živote!
01.04.2020. 14:37


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts