Saturday, April 18, 2020

Staza tirkiznoga sjaja






Zapadno me sunce slabo grije,
kao muž zaboravljenu jednu ženu
koja vode gorke nikada ne pije,
da je nađe suton, optuženu

za sve greške što ih nitko drugi nema.
Dežurni je bila krivac poput kćerke,
poput supruge i majke što ju sprema
negdje daleko, u zaboravu divlje zvjerke.

Sutoni su najteži, i jutra preslikana
s nekog platna koje imitira osvitaje
kakve samo Bog moj, moja Suza slana,
u svakom životu duša u obilju daje.

Prirodi se diviti, ljepše je od braka
koji nema blagoslova, ni duševnosti;
ljepše je i čuti glase ponoćnoga mraka
koji ženu potiče za Boga svakoj revnosti.

Kakva Milost oslobodi mene!
Kako najsretnije biće može proslaviti
Boga svoga, Život svoj i nove uspomene!
Kako samo može red i mir se postaviti!

Sretan onaj koji zna za Gospu, Djevu,
za sve njene zagovore, žrtve i sav trud
što se Duhom sveti u najvišem pjevu.
Život moj, koji nekada je bio sasvim lud,

dobio je boju vječnosti i tirkiznoga sjaja
što ga vidjeh, svjetlucava, usred noći.
To je jedini i pravi put zemaljska raja
koji vodit će me k Nebu kad mi bude poći.
18.04.2020. 18:05




No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts