Monday, April 20, 2020

Ne plači, Isuse






Gledat ću Ti ruke probodene,
Tvoje rane tražit' da se skrijem,
i Tvoj uzdrhtali vapaj da Te blažim.
Vladaj samo i ne slušaj izgubljene
kako viču da se Vino već ne pije.
Prati mene jer Te s pukom Tvojim tražim.

Gledat ću Te, kopljem probodena,
kako milosrđe daješ, milost preveliku
od koje se stvara novi svijet.
I kad poklanjam se, makar odijeljena,
nađi me u svijetu i u stadu neveliku.
I oćuti kada palim tamjan svet

samo da Te molim, da Te i utješim
za sve ono što kroz mene će Ti doći
kada kroz me budeš malo tužan.
Znam da Ti mi daješ da se sveg odriješim
i ja praštam jer mi daješ takve moći,
mada čovjek može biti okrutan i ružan.

Nitko neće više nikad biti mlak
kad se jednog dana pojaviš u slavi,
kad pokažeš svoje Vene, svoje Tijelo.
Sad odagnaj tugu što je nosi ovaj mrak,
neka svatko prst u Tvoje rane stavi,
neka se pokori, Kriste, pučje cijelo

Tvome Imenu i Krasu što ga daješ
da nam bude život vječan i beskrajni
pa da možemo se kajati i pokloniti
Tebi, koji zbog nas nikad se ne kaješ
jer Ti dao si nam svima Grad presjajni
u koji se svaka duša teži skloniti.
20.04.2020. 07:57

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts