Sunday, April 12, 2020

Krik sutona





Neću li noćas naći sna,
neću li biti toliko jaka
u Bogu svome
kome sam vjerna ostala ja,
iako vjernost nije mi laka
u sutonu tome

s kojim svi snovi odlaze?
Jutro ću pratiti
poput straže budne
gdje ptice zalaze
i neće se vratiti
noći uzaludne.

Gasim svijeću
jer mi je gotovo jedina,
gasim pticama plam.
Čekati neću
jer prazna je ledina
i život je sam.

Poražena stojim,
mada se radujem
jer takav je Krist,
jer Ga se bojim.
Sa srcem ratujem
za zaziv čist.

Zar to hoće,
povrijediti slaba,
odbaciti gladna,
noći samoće?
Puna je graba
naroda jadna.

I vrapci se boje
preglasnih sutona,
krika iz jame,
ljubavi moje.
Samo su zvona
hridine tame.

Kriva si , kriva
za sve što se da
i samo se šališ.
Barem si živa
sred ova nereda.
Nikad ne žališ.

Istino, gdje Ti je kraj?
Razriješi me, sužnja,
dođi što prije,
priteci jer vidim već raj
i duša mi nije tužna,
najslađa vina pije.

I ništa ne glumi
Igračica ova.
Umrijet ću mlada.
Breza nek šumi
bez ružnih snova,
bez velika jada.
12.04.2020. 21:06



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts