Sunday, April 12, 2020

Dan rođenja





Sutra slijede kušnje,
veće neko ikad prije.
Znam Te, Bože moj,
da mi daješ dane sušne
kao da me nikad bilo nije,
da mi daješ novi boj.


Ali, danas, danas još ne,
danas zemlja traži Majku,
danas Nebo se je otvorilo
da napustim ovo sve,
da zaboravim na hajku.
Moje biće se je rasporilo,


tu sam kao duša sveta,
a dolje je moje tijelo.
Tu sam, ispred Žrtvenika
što oslobađa od svijeta,
gdje je čovječanstvo cijelo,
Nevjesta je do Ženika.


Sad je Svadba Jaganjčeva,
prijeki Sud, al' milosrdan
kao kaplja suze u visini.
Danas, evo, anđeo moj pjeva
jer je bio uvijek trudan
kao kaplja rose u nizini,


jer ja slavim, slavim Boga,
uskrsnuće moga Krista
što za mene podnio je Muku
od početka rasta moga
kada bijah takva ista,
mlada srca i nevinih ruku.


Danas dan je mog rođenja,
dan je moga vinograda
i te plaće za koju mu služim.
Dan je Janjetova pohođenja,
dan je srebrnoga Grada
za kojeg me Bog zaduži


da ga slavim s Njime.
Zaručnik je bio vjeran
u mom nevjernome grču
u kojemu slavila Mu slavno Ime.
Nitko nije tu protjeran,
zauvijek je Bog u svakom srcu.
12.04.2020. 09:00







No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts