Sunday, April 5, 2020

Dva kolosijeka






Moje palme usamljeno stoje,
maslina k'o vječni stup me čeka
jer me u blizini nema.
Moždane mi puste sate broje
u samoći, još ne nosi mene rijeka
tamo gdje se slavlje sprema.

S ove strane virtualna svijeta
gdje se čovjek uzdati ne može,
opasno je područje bez vina.
Loza još se drži pred osvitom ljeta;
Tebe gledam, Tebe molim, Bože,
slušam kako zoveš mene, sina

kojega si stekao u svome dvoru
kad još samo jedna staza bila,
prava, ujednačena i spretna.
Sada mnoge brazde su na moru
i tu stalno pjeva morska vila,
obećava da ću s njome biti sretna.

Neka, neka kušnje, neka raznih napada,
s njima bliža sam Ti Muci.
Tako uvijek daješ da se od Te ne odijelim,
mada vila misli da se raspadam
kao brod bez sidra u toj luci
gdje se, u daljini, Kruh i Vino dijeli.

Na dva kolosijeka pratim što se zbiva,
tamo slavlje, ovdje vila crna;
Tebe žeđam, Kriste, da se ispovjedim,
grijeh do grijeha oko mene pliva,
a ja žedna kao izgubljena srna
jer uz Tebe samo vilu tu pobijedim.
05.04.2020. 08:50


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts