Tuesday, April 28, 2020

Pred Presvetim







Zovem Te jer me Duh Tvoj oprema
jakim srcem i nježnom dušom
koja mi donosi srž i poantu
bliskog razgovora koji se sprema
da bi zavladala kišica ovom sušom
i mokri tereni da otope santu

kakva sam ponekad u domu svom,
hladna na svaki vanjski udarac.
Odjeni na mene obraz k'o kremen
da me ne pogodi poganski grom,
da se ne pretvorim sva u tajac;
opaši mi mač i za zmije remen

i palicu moćnu od obična štapa
da pobijedim vile i zloduhe razne.
Da postanem dostojna Tvoje riječi
koja se ponekad sa mnom stapa
iako nosim ruke katkada prazne
da ih ispuniš, da me ništa ne spriječi.

Pomozi, Bože, nevolju moju,
koje često nisam ni svjesna
kada sam negdje u daljinama;
želim spoznati svaku misao Tvoju,
mada kod mene završi jadna i prijesna.
Približi se meni u svetim haljinama.

Tada mi reci za moju kob
što mi je činiti u svakom detalju
jer želim Ti biti još malo bliže.
Želim Ti biti sluga, veći neg' rob
koji od Tebe uvijek prima medalju;
želim Ti reći što se u meni niže.
28.04.2020. 19:39

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts