Sunday, April 26, 2020

Povratnik







Ti mene proglasi, Ti me zazove
da utjehom bajnom dušu probudi
Srce Ti dirljivo, Srce moćno.
Za godine duge, sve godine ove
Ti istu mi ljubav opet pobudi
na pjevanje zdvojno, na gledanje noćno.

U daljini čujem Ti onaj Tvoj glas,
poseban zov prepoznavanja
koje mi uzdiže dušu u vis radosti
gdje si jednom prorekao opći spas
kao najdivniji znak podavanja
Zaručnici, Ženi svoje mladosti.

Ostani u srcu mome čitavim vijekom,
Baštino moja, Svjetlo mi tamnice
od bijelih zidova, od velika sjaja,
zajedno s Tvojom jedinom utjehom
koja je vjerna družica ove samice,
koja me čeka na pragu novoga kraja.

Govori, Gospodine, to vječno slovo,
riječi života, buđenja, snage
jer kao mrtvaca da me ne nađeš
što ne zna da uvijek sve činiš novo.
Zbori kroz poniznost Žene mi drage,
Djevice, Majke što vodi sve lađe

od Krstionice pa sve do Križa Ti muke.
Ona će dati koricu Kruha
i najbolje vino svadbene Krvi;
njene će mirne, časne ruke
prenijeti snagu Životvorca, Duha,
ona će reći tko je Jaganjac Prvi.
26.04.2020. 20:19


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts