Sunday, April 5, 2020

Dar za Tijelo Kristovo









Darujem Ti dane svoje, hore
da mi pamtiš za moju malenkost
jer ja neprekidno zaboravljam.
Uvijek mislim da je grijeha more
slaba muka da Ti budem gost,
uvijek samo osnove ponavljam.

Kad se sjetim što je prije bilo,
tada mi se čini to je druga mučenica,
njoj je valjda bilo vazda teže
nego što se meni ikad zbilo;
tada tek se vidi kakva sam Ti učenica,
da u meni Tvoji dari leže

da se još probude, da mi ih je iskopati
da prinesem kamatama Tvojim,
da me ne otjeraš na velika vrata:
van iz Tvojih dvora tko ne pati,
tko ne pamti u suzama svojim
što je bilo poslije kasnih sata

kad boleštine se sve prikvače,
kada nikog nema i grad spava,
a tijelo se u borbama trese;
duša tad promatra kao nejače
da joj svane dan i zamiriši trava
da joj misli tjeskobne odnese.

Ali prije jutra već prikazuje se muka
za sve rane Tvoje, Kriste spasonosni,
da očuvaš dom i zemlju cijelu,
da oživiš vjeru svoga puka.
Kako to je prinos plodonosni,
sol i svjetlo ukusnome Tvome Tijelu!
05.04.2020. 14:39

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts