Wednesday, April 8, 2020

Propali duhovi










Željela bih reći
prepoznat ćeš me,
ali ne mogu
jer nećeš me steći,
mimoići ćeš me
u našem Bogu.


I nećeš me prepoznati
kao što me sada ne znaš,
mada nekada smo isti bili.
Ja ću tebe možda zvati
da pred istinom ne prezaš.
Zajedno smo vino pili


koje opija i duše i tijela
pa ćeš reći gledaj to sam ja
nekom drugom pokraj sebe.
Moja bila istina je cijela
maskirana kao elegija,
ali dobro vidjela sam tebe.


Sada već se zaboravlja
što je nekad bilo važno
jer svi dalje krećemo.
Narod svoje očeve ostavlja
radi Oca koji ljubi snažno.
Sastati se više nećemo.


Bogu hvala, nek se spase svi,
neka radost istine se slavi.
Duša prašta, ali žali.
Niti ono tada nisi bio ti,
uvijek netko drugi tad' se javi
kada zove duh te pali.
08.04.2020. 17:54



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts