Tuesday, April 21, 2020

Anđeli ljubavi







Prestat ću skladati
note od pjene,
zlatne poput životna spasa.
Moram se nadati
da naći će mene
anđeli moji umilna glasa,

snažnoga sluha,
velika znanja
i nježnih ruku.
Pratit će Duha
što Mu se klanja
tko traži luku

treperava daha,
zamrznutih suza,
prepunih soli
zbog izvjesna straha
od čvrstih uza
koji ga boli.

I ne samo s toga
ljubavna poslanja
koje obuzima
već samo za Boga
u kojeg uranja.
I pravo ima.

Živjet za Njega
punim plućima,
najvećom snagom;
a, iznad svega,
daje Ga pucima
desnicom blagom.

Znaju se anđeli naši,
znaju ga anđeli moji,
takvoga svata sveta
koji te uvijek spasi
jer se ne boji
ovoga svijeta.

Bog mu je Pastir
i najveći Znak
koji ga zove
da donosi mir
što nema ga svak'
za anđele ove.

Prestat ću s notama
jednoga dana
kad anđeo moj,
što vlada kotama
ovoga stana,
zaustavi boj

na zemljici mlakoj
što se potresa
u stanu svakom,
u duši svakoj
radi nebesa
anđelu lakom

jer on me štiti,
a ima ih više
u Duhu tom.
I neću se kriti
od ljubavne kiše
u Bogu mom.
21.04.2020. 02:47

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts