Wednesday, April 29, 2020

Privilegija







Proljeće me svako dijeli
od mojeg identiteta,
sjećanja bi da me koče.
Svaka moja uspomena želi
vratiti me danima svijeta
kao da sam njegovo siroče.

A ja plovim jedrilima
negdje prema pučinama
gdje me ne čekaju zasjede
već me ljubav svojim dodirima
zove k sebi ovim pljuštinama
iza kojih samo slatka jutra slijede

jer će buditi me ribe sve i ptice
da im pripovijedam život svoj
koji počeo je tek u Kristu jakom
koji uspomene smaknuo je nemilice
onog trena kada postao je Pastir moj
da Mu budem sunce svojom zrakom,

da mi novi život odmah da,
da mi bude Prijatelj najbolji
među ljudima od leda.
To je sada moja privilegija,
sad se ravnam po Njegovoj volji.
Krist me poji kapljicama meda

svakog jutra, večeri i dana
kad mi prođe šetnja noćna
i tada mi rajsko Nebo sviće.
I ja postajem Mu ljubav rana,
mlada vjera, nada moćna
jer i ja sam sada živo biće.
29.04.2020. 16:44

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts