Tuesday, April 14, 2020

Riječ od zlata








Da te oslobodim, da te pustim
da bez moje pažnje prođeš ulicama
kao da se ne poznamo ti i ja;
da te ne vidim u kapljama gustim,
da te ne tražim sa svojim pticama
tamo gdje je neprohodna pustinja

ili da ti govorim o neprolazu
i o trajnim vrijednostima,
i o preslatkome miru usred blata
kad se sjećam Boga u tom srazu,
sa svim manama i prednostima
jer si predao mi riječ od zlata

da je njegujem, da je dalje nosim,
mada u mom srcu najjače odzvanja,
mada nitko ovdje o tom ne zna;
il' da svoje snage sad pokosim,
što bi bilo besmisleno, luda sanja,
pa da prepustim se miomirisu od sna?

Nema toga što bi moglo sada
utrnuti Božje blagoslove što mi dade,
niti ja bih bila sposobna za to
kad sam blatno biće što se nada.
Još se sjećam duše koja me ukrade
već kad me je uništilo zlo

pa me preda Isus mili baš ovamo
gdje ti nikad nema traga,
a ipak si centar ova otoka, oaze.
Mada nikad nisi postojao tamo,
ti mene dovede do rajskoga praga
kojega mi tako lako sjećanja pregaze.
14.04.2020. 13:58

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts