Saturday, April 25, 2020

Vječni identitet








Tko li sam i što,
kakvu me poznaješ
u mojim grijesima
i kada padam na tlo?
Što mi o meni odaješ
u mojim osmijesima?

Bez Tebe me nema.
Jesam li previše loša
u velikoj Milosti?
Rekoše: „Anatema”
i smrt je tu, i njena kosa
dolazi u silosti

da me satre i uništi
svaki put kad molim,
da me snažno pokosi.
Čuješ li, duša mi vrišti.
Bez Tebe ne znam što volim,
a rijeka me odnosi.

Spasi me, reci što želiš
od dlanova duše moje;
nešto ću sigurno učiniti.
I dok sebe nam dijeliš,
ne vidim lice Tvoje,
bojim se da ću hiniti.

I sva ovakva, bez daha,
grešna i loša ka Tebi hodim,
a Ti me preobrazuješ
da nisam više od praha,
da svega se oslobodim.
Ljubavni zakon mi kazuješ.

Koga da ljubim u pustari
gdje susrećem samo Duha
što slavi u meni tri puta Sveta?
Poslije toga sve drugo zaustavi
jer daješ mi vina, vode i Kruha,
najveći dio mog identiteta.

Tvoja sam, Isuse Kriste,
Tebe ću slaviti u danima svim
jer me izbavljaš u ovom padu.
Bar moje ruke su čiste
jer pereš me blagom tim,
jer nećeš me pustiti Hadu.
25.04.2020. 06:36



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts