Monday, April 27, 2020

Najveća radost







Propali dani, dani grijeha i spoticanja
ostaviše zaborav u srcu mome,
samo radost caruje u meni
kako kakva nužna rijeka otjecanja
što se nije svidjela ni koritu svome,
koja ostala je negdje u dalekoj sjeni.

Daleko teku mnoge takve rijeke,
ponornice koje spuštaju se slapovima
u dubine koje paklena su stanja.
Jedva čekam, Kriste, Tvoje ruke meke,
kakve znala sam u mnogim snovima,
da me prime nakon ovoga poslanja.

Srž u grijehu ne zna da je Tvoja,
teške savjesti je, strah ju mori
pa je radost Tvoga oproštenja veća
kao što je radost ova, sreća moja
jer mi glas Tvoj blagoslovom progovori
kao kiša na mom licu koje gori kao svijeća.

Jedva čekam onaj dan od ispovijedanja
da Ti predam strašne noći što su bile,
da sasipam sve pred Tvoje probodene stope.
Jedva čekam jutro Tvoga pripovijedanja
od kojega bježe strašne vještice i vile
i koje će meni biti slavlje suza što se tope.
27.04.2020. 17:33

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts