Sunday, April 12, 2020

Slatko bdijenje







Biti tu, kraj Tebe, slatko bdijenje,
utjeha i svježa, pitka voda živa.
Ti si, Kriste, sveto sjedinjenje,
tu, u srcu si mi, a u Tebi duša pliva.

I kad izdaje me snaga, riječ mi dodaš,
ne bojim se, nije mene strah
jer Te vidim da po vodi hodaš,
jer od Tvoje riječi dobivam i dah.

More se po malo uzburkalo,
okreće na jugo pa se vraća
i mnogo je sidro već u vale palo,
a moja se duša opet nota laća.

Srce Tvoje milosrdno, preveliko
može sve što hoće, sve je dobro Boga
koji mene zove svojom slikom,
koji nudi meni more, lađe, i previše toga.

Kada sklopim kapke, Tvoje gledam lice,
obraze od kremena pokriva Ti kose pramen.
Moje srce ludi kao treperavo krilo ptice
jer Ti puno daješ, Srce Ti je vječan plamen.

Zahvalnice moje tiho hvataju se sklada,
ljubav ta me neće naći ravnodušnom
i u mojoj duši mir, i sveti nemir vlada
kao vjera Djevom prostodušnom.

Dovoljno je samo pomisliti il' se prisjetiti
svega što su moje riječi stavile u note
od kojih si neke udostojio se posvetiti.
Moje suhe lađe usred mora iznutra se pote.
12.04.2020. 23:48



No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts