Friday, April 3, 2020

Izljev Milosti







Ljubav je moja u Bogu tiha,
mir je obuzima, sigurno sklonište
gdje oganj ne grmi i ne sijeva,
makar mi plamti tijelo i psiha,
makar u srcu postoji zvonište;
ljubav moja o Milosti pjeva.

Srce je moje slabašno, staro,
iako nosi veliku čežnju
koja sve jačom i tišom biva
jer govor mi zapinje Božjim darom.
Bog mi je poslao notu nježnu,
a srce se moje sad odaziva.

I nije mi stih toliko snažan,
i nije mi um sposoban hvata
koji bi glazbu ovjekovječiti.
Ni dah moj nije toliko važan
da bi otvorio nebeska vrata,
ni da bi mogao note spriječiti.

Izljev miline kroz mene prodire,
iz mene leti nekontrolirano
i ja bih mogla to samo pokvariti
kad bih dopustila vlastite dodire.
Srce je moje tako formirano
da neće se od toga nikad zagariti.

Lijepo je slušati i promatrati
tu glazbu anđela od koje se diše,
ali je najljepše riječi stvarati
jer one nikada ne znaju stati;
i ne znam kako mi srce piše,
ni hoće li vječno nebo rasparati.
03.04.2020. 19:51

No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts