Tuesday, March 31, 2020

Noćna ljubav




Ove će noći
predivni snovi
kroz dušu mi proći,
stari i novi.

Ja nisam nalik
buncanju lude
već praha sam lik
pa mi ne sude

jer nemaju kad
i ne znaju kako
osuditi jad.
Smiješi se lako,

bezbrižni svijete,
u tebi me nema.
i zato ne lete
sud i anatema.

Bože moj mili,
gdje je taj žalac
od kojega cvili
i gol, i tkalac?

Gdje je ta bol
od koje se bježi
kao vranac i vol,
za kojom se teži

da bila bi plaća
za duševni spas?
Tko je se laća,
a ne vidi nas

dolje, pri dnu,
kako ležimo
kao u snu
i ne bježimo?

Ljepoto, Kriste,
diviti se smije!
Nevine, čiste,
svete relikvije!

Noći mračne,
prekrasan pokrov
za dane oblačne;
ne stižu pod krov,

tamo su ptice;
vrapci i vrane,
sjenice, grlice
rese mi dane.

Predivne slike,
budna ih sanjam
kao i Prilike
dok se klanjam.

To plod je slavlja
načinom Duha
koji upravlja.
Mrvice Kruha

i Kalež izlijeva
na dlanove suhe
dok srce pjeva.
Slatke su, noći gluhe!

Melodija nježna,
strasti mi budi
jer je neizbježna.
Ne znaju ljudi

koncerte tišine
i sve note zvuka.
Makar je prašine,
to Tvoja je ruka.

I Ti moliš, Bože,
grčevito, strasno.
Sveti se množe
da napišem jasno

misao krasnu
što kapne na tjeme
i notu časnu
što ne zna za vrijeme.

Neizrecivi uzdasi,
toliko truda,
i pjesma se krasi,
i nije luda.

Ležim u prašini
kao bez daha,
ljubim u tišini
bez onog straha,

ti, svijete vrli
što me ne gleda
dok mjesec mi hrli
da mi se preda,

da bi preživio
Kalvariju moćnu
i ne bi me krivio
za ljubav noćnu.
31.03.2020. 21:05


No comments:

Post a Comment

just do it

Popular posts